четвер, 24 вересня 2020 р.

До здоров'я - кроком руш!


Цими теплими осінніми днями ми приєдналися до "Дня здоров'я" в школі. На даний момент інформація щодо зміцнення імунітету, покращення стану здоров'я є дуже цінною. Діти із задоволенням слухали поради щодо принципів правильного харчування, як "поповнити" організм вітамінами та корисними речовинами, чим корисна ранішня зарядка. Особливу увагу приділяли бесіді про правила особистої гігієни і гігієни в цілому. 


В нашій світлиці була організована виставка літератури "До здоров'я - кроком руш!", звідки можна почерпнути багато цікавої інформації про різні продукти харчування. Також можна знайти відповідь на запитання "Чи корисний шоколад?", " Чи потребує людський організм м'яса?", "Чи справді молоко необхідне дітям?" та багато іншого. 



Отож, слід пам'ятати, що наше здоров'я потребує великої уваги. Викиньте з свого щоденного раціону шкідливі продукти, виділяйте достатньо часу на всі гігієнічні заходи та не забувайте про заняття спортом, бо його дуже не вистачає у теперішньому сучасному світі, де всіх і все заполонили комп'ютери, телефони та інтернет мережа.                          

   


 Хто здоровий,той сміється
Все йому в житті вдається.
Радість б`ється в нім щоднини
Це ж чудово для дитини!
                                      


Немає коментарів:

Дописати коментар